Стало відомо, хто потрапив в рейтинг найдорожчих футбольних брендів світу
Одразу шість англійських клубів потрапили до рейтингу дослідження консалтингового агентства Brand Finance.
Найдорожчим футбольним брендом світу визнано цьогорічного переможця фіналу Ліги чемпіонів УЄФА – “Манчестер Сіті”. Його вартість оцінили у 1,5 мільярди євро.
На другому місці з вартістю 1,46 мільярди євро опинився іспанський “Реал”. Третє місце також дісталося іспанському футбольному бренду – “Барселоні” з вартістю 1,37 мільярди.
Четверту і п’яту сходинку замкнули англійські “Манчестер Юнайтед” і “Ліверпуль” з однаковою вартістю в 1,36 мільярди євро.
В іншу п’ятірку потрапив французький, німецький і англійські клуби.
А от італійці в цьому році до рейтингу не потрапили.