Стало відомо, хто потрапив в рейтинг найдорожчих футбольних брендів світу

Одразу шість англійських клубів потрапили до рейтингу дослідження консалтингового агентства Brand Finance.

Найдорожчим футбольним брендом світу визнано цьогорічного переможця фіналу Ліги чемпіонів УЄФА – “Манчестер Сіті”. Його вартість оцінили у 1,5 мільярди євро.

На другому місці з вартістю 1,46 мільярди євро опинився іспанський “Реал”. Третє місце також дісталося іспанському футбольному бренду – “Барселоні” з вартістю 1,37 мільярди.

Четверту і п’яту сходинку замкнули англійські “Манчестер Юнайтед” і “Ліверпуль” з однаковою вартістю в 1,36 мільярди євро.

В іншу п’ятірку потрапив французький, німецький і англійські клуби.

А от італійці в цьому році до рейтингу не потрапили.