П’ять матчів на УПЛ-ТБ зібрали аудиторію понад 250 тисяч глядачів
П’ять матчів Української Прем’єр-ліги на телеканалі УПЛ-ТБ зібрали аудиторію понад 250 тисяч людей.
Найрейтинговішими поєдинками стали матчі за участю “Шахтаря” та “Динамо”. До переліку найпопулярніших увійшли матчі “Шахтар” – “Динамо”, “Шахтар” – “Кривбас”, “Металіст 1925” – “Динамо”, “Олександрія” – “Динамо” та “Ворскла” – “Динамо”. Кількість переглядів на YouTube-каналі УПЛ за час роботи УПЛ-ТБ з лютого 2024 року досягла 13 мільйонів.
Раніше президент УПЛ Євген Дикий висловив сподівання, що ліга зможе створити єдиний телевізійний пул, до якого увійдуть усі 16 клубів елітного дивізіону. Дикий зазначив, що футбол під час війни залишається цікавим для глядачів, а телетрансляції допомагають збирати кошти для сил оборони України.
Минулого сезону клуби не змогли досягти угоди щодо єдиного телепулу. Погодилися передати свої права на трансляцію 13 представників УПЛ, окрім “Динамо”, “Дніпра-1” та “Зорі”.
Телевізійний канал УПЛ-ТБ, який транслює матчі Прем’єр-ліги, розпочав роботу взимку 2024 року. Першою грою, показаною на каналі, став поєдинок між “ЛНЗ” і “Кривбасом”.
Читайте також:
- “Шахтар” розпочав підготовку до сезону-2024/25
- Модрич став найстаршим автором голу в історії чемпіонатів Європи